سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی

 

این ساندویچ پانل در دونوع اصلی ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری  موجود می باشد وساندویچ پانل سقفی در انواع شادولاین وذوزنقه 3گام و5گام و طرح سفال با جنس الومینیوم و ضخامت های مختلف باتوجه به نوع سازه نوع عایق متفاوت می شود وبا عایق های پلی یورتان و پلی استایرن وپشم سنگ و به صورت یکروورق آلومینیوم ویک روکاغذ کرافت و دوروورق آلومینیوم و یک رو ورق آلومینیوم ویک رو فویل ویک روورق آلومینیوم ویک رونایلون موجود می باشد ونسبت به نوع کاربرد آن انتخاب می شودو قیمت ساندویچ پانل سقفی  براساس ضخامت ورق الومینیوم وضخامت عایق وطول وعرض  مورد نظر مشتری بررسی وقیمت نهایی اعلام می شود.ساندویچ پانل دیواری آلومینیوم نیز مانند ساندویچ پانل سقفی انواع ومدل های خاص خود رادارد مانند ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی وساندویچ پانل دیواری شیاردارودوروصاف می باشد وکه به صورت رنگ شده و رنگ نشده مورد استفاده قرار می گیرد. و عایق مورد استفاده در ساندویچ پانل دیواری آلومینیوم عایق پلی یورتان وعایق پلی استایرن و عایق پشم سنگ می باشد و در انواع دور آلومینیوم و یک رو ورق آلومینیوم و یک رو نایلون ویک رو ورق آلومینیوم و یک رو کاغذ کرافت و یک رو ورق آلومینیوم ویک رو فویل مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ساندویچ پانل دیواری  براساس  ضخامت ورق وطول وعرض وابعاد مورد درخواست مشتری قیمت گذاری می شود. آلومینیوم از نظر قیمت مناسب تر از سایر ساندویچ پانل ها است وفقط یک مسئله که لک آب روی آن باقی می ماند نگران کننده است وای کاربردهای بسیاری دارد در مناطق سردسیر و مرطوب از زنگ زدگی جلو گیری می کند ومقاوم در برابر حریق وآتش سوزی می باشد . برای تمام اقلیم ها مناسب است و ازخوردگی وپوسیدگی جلوگیری می کند و عایق بسیار مناسب برودتی است . 


ساندویچ پانل سقفی

 

 

 این نوع سازه برای پوشش سقف استفاده می شودبسیار سبک وزودنصب است واز سه لایه تشکیل شده است لایه رویی ولایه زیری و لایه میانی ، لایه رویی و لایه زیرین از ورق گالوانیزه ،آلوزینک ، آلومینیوم تشکیل شده ولایه میانی از عایق پلی اورتان ، پلی استایرن ، پشم سنگ  استفاده می شود. مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی  شامل ضخامت 5تا 25 سانتی متر ،طول به دلخواه مشتری وعرض آن 1.07 متر است در رنگ های متنوع وطرح های شادولاین وطرح سفال و طرح ذوزنقه 3گام و5 گام است. مزایای ساندویچ پانل سقفی مقاوم در برابر حرارت وبرودت است، مقاوم در برابررانش زمین وزلزله است وبرای تمام اقلیم ها مناسب می باشد. مقاوم در برابر خوردگی وپوسیدگی است . نصب ساندویچ پانل سقفی و حمل ونقل آن آسان وسبک وزن است . قابل شستشو و بازیافت می باشد. کاربرد ساندویچ پانل سقفی برای ساخت انواع سوله صنعتی ونیمه صنعتی وکارگاهی وانواع سردخانه مواد غذایی وپروتیینی ثابت ومتحرک و انواع ساختمان پیش ساخته تجاری واداری و مسکونی وویلا وکارگاهی و کانکس وکانتینر ودیوارهای جداکننده وپارتیشن و جایگاه سوخت و اتاق نگهبانی واتاق های پلیس بین شهری وشهری ورستوران وسرویس بهداشتی بین شهری وجنگلی وسیار ،ساندویچ پانل سقفی اتاق تمیز، لابراتوار وبیمارستان صحرایی وسیار و ساختمانهای اسکان موقت.قیمت ساندویچ پانل سقفی به نسبت ضخامت ونوع وطول وعرض آن محاسبه میگرددکه باید حتما با سفارش دهنده هماهنگ شودوبررسی متراژ دقیق انجام گیرد و سفارش ساخت به کارخانه داده شود.تا محصول نهایی مورد رضایت مشتری قرار گیرد.


ساندویچ پانل دیواری گالوانیزه

ساندویچ پانل دیواری گالوانیزه برای ساخت دیوار سازه استفاده می شود واین ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده لایه زیرین  ولایه رویی ولایه میانی ، لایه رویی وزیرین آن از ورق گالوانیزه  که ترکیب دوآلیاژ آهن وروی است استفاده می شود و برای لایه میانی آن از عایق پلی یورتان و پلی استایرن وپشم سنگ استفاده می شود.  از مزایای ساندویچ پانل  گالوانیزه مقاومت  در برابر حرارت و برودت  و مقاوت در برابر حریق وآتش سوزی است ومناسب برای تمام اقلیم ها می باشد. بسیار سبک وزود نصب می باشد.ضد پوسیدگی وخوردگی وکپک زدگی می باشد.در مقایسه با مصاح سنتی کاملا بهتر وبصرفه تر است از نظر قیمت  . ضخامت آن بین 5تا25 سانتی متر وعرض آن بین 1.07 متر وطول آن 2تا12 متر می باشددر انواع صاف و شیار دار وپیچ مخفی تولید می شود.که از ساندویچ پانل گالوانیزه دوروصاف برای ساخت اتاق تمیز استفاده می شود.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری گالوانیزه

 

 این ساندویچ پانل برای ساخت انواع کانکس ، کانتینر صنعتی ونیمه صنعتی و اتاق تمیز وسردخانه مواد غذایی و پروتئینی و... ، ساختمان پیش ساخته وویلا وانواع سوله وکارخانه وکارگاه واتاق نگهبانی وکیوسک روزنامه و جایگاه پلیس راهنمایی ورانندگی وبیمارستان صحرایی وکانکس های زلزله و ... مورد استفاده قرار می گیرد .


ساندویچ پانل پلی یورتان

 

 ازاین ساندویچ پانل برای پوشش سقف ودیوار استفاده می کنند عایق حرارتی وصوتی می باشد و دردونوع موجود است : پایه پلی استر ، پایه پلی اتر

ساندویچ پانل پلی اورتان نسبت به پلی استایرن دوبرابر بهره وری انرژی دارد وعایق پلی یورتان سخت می باشد  و این عایق با ضخامت 4 سانتی متر معادل یک دیوار آجری 50 سانتی متر قابلیت عدم انتقال حرارت را دارد و در ساندویچ پانل پلی یورتان امکان تغییر خواص عایق  وجود دارد و خاصیت ضد خوردگی دارددارد وحالت ارتجاعی ولاستیکی الاستومری وتبدیل به فوم سخت به عنوان عایق عالی می شود.

مزایای ساندویچ پانل پلی اورتان

وزن بسیار پایین داشته و سبک وزن هستند

دوام عمر بالایی دارند

به دلیل مصرف پایین انرژی در فرآیند تولید آن هزینه تمام شده به شدت پایین می آید

عدم خوردگی توسط حشرات  ومقاوم در برابر آب وآتش

تنوع زیاد ومشتری پسند بودن ساندویچ پانل

نصب وراه اندازی آسان

مقاوم در برابر تحمل فشار است

 ظاهر مناسب وتنوع رنگی بالا دارد.

در دوطرف ساندویچ پانل پلی یورتان از ورق های گالوانیزه ، ورق آلوزینک ، ورق آلومینیوم

استفاده می شود. و دانسیته آن 40 کیلوگرم برمترمکعب محاسبه وتزریق می شود.

کاربرد ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی یورتان به عنوان ساندویچ پانل سقفی با توجه به انواع وتنوع آن وساندویچ پانل دیواری با توجه به انواع وتنوع رنگی آن مورد استفاده قرار می گیردوکاربرد این ساندویچ پانل دراکثر سازه هامی باشد،مانند:ساخت سوله، انبار،سردخانه،ساختمان پیش ساخته ،ویلا ، رستوران ،اتاق تمیز، بیمارستان ، اتاق عمل ، انواع کانکس ثابت ومتحرک ، انواع کانتینر، کارگاه وکارخانه  و دیوار های جدا کننده و پارتیشن و....

 

 

 


رنو کراکس

شرکت آریا دیزل موتور با همکاری رنو تراکس فرانسه با هدف نوسازی ناوگان فرسوده کشور و تنوع سبد محصولات شرکت و تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور از سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده است و برای اولین بار در کشور کامیون های سنگین مدرن کامیون کراکس را با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و نو آوری های تولید کنندگان کامیون اروپایی و همزمان با بازارهای اروپا در کشورمان عرضه کرده است.بی شک موفقیت کامیون رنو کراکس در بازارهای صنعتی خودروهای تجاری معتبری همچون اروپا حاصل عملکرد مناسب وگردآوری مجموعه ای از آپشن های  منحصر به فرد در کنار هم همراه با مقرون به صرفه بودن نسبت به رقبای موجود در بازار است که عرصه را بر رقبا سخت نموده است .

 

ویژگی های این کامیون رنو کراکس که باعث شده در حال حاضر یکی از مهمترین کامیون های موجود در جاده های کشورمان باشد و در صدر پرفروش ترین ها قرار بگیرد عبارتند از:قدرت گشتاور فوق العاده پیشرانه،توانایی بسیار خوب در کشش بارهای سنگین در شرایط گوناگون جاده ای،طراحی خارجی و داخلی کابین کامیون باری رنو کراکس با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای ایمنی و راحتی ،دارا بودن لیست کاملی از تجهیزات ایمنی و رفاهی ،کیفیت ساخت بسیار خوب و استهلاک کم قطعات و پوشش کامل خدمات پس از فروش از ایران تا اروپا که در نهایت مجموع این ویژگی ها در کنار هم باعث ایجاد ارزش بیشتر در مقابل قیمت تعیین شده برای رنو کراکس 440 گردیده است.برای دستیابی به حداکثر راحتی و ایمنی مجموعه کاملی از تجهیزات رفاهی وایمنی تدارک دیده شده است که میزان تجهیزات متناسب با مدل انتخابی است.

 

برای اطلاع از فروش اقساطی کامیون رنو با مشاورین سایت تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فنی رنو کراکس

 

موتور شش سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ و اینترکولر

دارای استاندارد عدم آلایندگی EURO3 اروپا

24 سوپاپ

قطر و کورس پیستون 152X 123 میلیمتر

دارای حجم 10801 سانتیمتر مکعب

حداکثر قدرت 440 اسب بخار در 1850 دور دقیقه

حداکثر گشتاور 2000 نیوتن متر در 1100 تا 1400 دور در دقیقه

حجم روغن گیری موتور 36 لیتر

جعبه دنده:

ZF آلمان (16S2220 TO )

16 دنده جلو+ 2 دنده عقب

کلاچ تک صفحه ای خشک بادی هیدرولیک

ابعاد و فواصل:

طول کلی 8220 میلیمتر

فاصله بین محورهای اول و دوم 3495 میلیمتر

ارتفاع 3205 میلیمتر

طول مفید بارگیر شاسی 6002

اوزان:

وزن مجموع نا خالص 35000 کیلوگرم (GVW )

وزن شاسی 9185 کیلوگرم

سیستم تعلیق

جلو: فنرهای پارابولیک به همراه میل موج گیر

عقب: فنر تخت

ابعاد رینگ و لاستیک

رینگ چرخ ها 5/22x 9 اینچ

لاستیک ها 5/22 R 80/315

سیستم ترمز

ترمزهای هوشمند EBS ، ضد قفل ABS

ضد لغزش ASR

حداکثر سرعت

115 کیلومتر ( محدود شده)

حجم مخزن سوخت315 لیتر

سیستم الکتریکی

ولتاژ 24 ولت، ظرفیت باطری 12x 2 ولت

170 آمپر ساعت

تجهیزات استاندارد

فرمان هیدرولیک قابل تنظیم

تهویه مطبوع ( کولر)

 مجموعه کامل ابزار

جک بالابر 10 تنی

 آفتابگیر بیرونی شیشه جلو

 سقف بازشو

کپسول آتش خاموش کن

 صندلی راننده با کمک های بادی

آلارم دنده عقب

تخت خواب

 پروژکتور جلو

پخش CD

شیشه ها و آینه های جانبی برقی

کاربری:

میکسر(با قابلیت نصب میکسر 9 متر مکعبی)

 

کمپرسی(با قابلیت نصب اتاق کمپرسی 16 متر مکعبی